Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чистачките.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    То остава да свикна и с това,че навигацията неще да работи....аааа моля ти се.....

    Явка,давай я тая тема,че ми изтекоха очите и не можах да я намеря.

    План Б на Екото чака....че не съм баш сигурен дали ще се справя.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Ако се изключи датчикът?
      Attached Files
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #18
        Ето един полезен линк на човек минал то тоя път http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...n-a-159-a.html

        Comment


        • #19
          Що се касае до прекъсването на проводника, за което се говори в посочената тема от АО, манипулацията е почти равностойна с това за което обясних по-горе. Разликата е, че в този случай:



          прекъсването се прави на сензора вместо на ръчката.

          Същото прекъсване може да се направи и на самия боди компютър, ако е по-удобно, но ако то се направи на ръчката, ще засегне само функцията на чистачките и нищо друго.

          Ето, как изглеждат нещата на схемата:



          P065 e сензора
          M001 е боди компютъра
          H005 е ръчката
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:46.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            На "автоматичен" режим какво ще прави след манипулацията със рязането на жицата, т.е. остава в режим зададено време от палеца на самата ръчка или...?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              На "автоматичен" режим какво ще прави след манипулацията със рязането на жицата, т.е. остава в режим зададено време от палеца на самата ръчка или...?
              Да. Идеята е, че когато сензорът работи, той задава интервалите и тези от ръчката биват игнорирани. Когато го няма, интервалите се обуславят от ръчката.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Ясно, значи и аз ще следя темата да видя какво ще е развитието. Няма ли да е най-удобно манипулацията да стане в самия сензор с опция за възстановяване. Доколкото виждам е най-благоприятно така според схемата ?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Ако се прекъсне самият сензор или връзката между него и боди компютъра, има вероятност той (боди компютъра) да започне да реве и да вдига аларми. Поради това считам, че най-безобидното е тя да се прекъсне на входа на самата ръчка (второто Х - че отляво надясно на схемата).


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Ок..да речем,че другите неща,като осветеност и автоматични фарове не ме вълнуват...ще мога ли през МЕС да го изключа тоя сензор?
                    Yes ! Слагаш го на не е налично и даваш ОК
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Ако се прекъсне самият сензор или връзката между него и боди компютъра, има вероятност той (боди компютъра) да започне да реве и да вдига аларми. Поради това считам, че най-безобидното е тя да се прекъсне на входа на самата ръчка (второто Х - че отляво надясно на схемата).
                      Идва момента с разглабянето на лоста.Откъде се започва,трябва ли да свалям волана и какво чудо на чудесата ме очаква вътре,след като не съм отварял такова нещо ...

                      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                      Yes ! Слагаш го на не е налично и даваш ОК
                      Ще го пробвам,ако ме устрийва и няма аларми ще е мнооого добре.

                      Но все пак ако е лесна манипулацията с отварянето на ръчката и премахване на връзката,може и натам да се насоча......хубавото е ,че има опции.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                        Yes ! Слагаш го на не е налично и даваш ОК
                        И аз товасе чудих няколко поста по-нагоре?Освен довечера да пробвам!
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          То остава да свикна и с това,че навигацията неще да работи....аааа моля ти се.....

                          Явка,давай я тая тема,че ми изтекоха очите и не можах да я намеря.

                          План Б на Екото чака....че не съм баш сигурен дали ще се справя.
                          Същата е темата - която са дали колегите.
                          Аз лично бих го направил през МЕС за да не ръчкам нищо физически.
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                            И аз товасе чудих няколко поста по-нагоре?Освен довечера да пробвам!
                            Стига да не те е страх понеже е Proxi Procedure !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              От друга страна, сега като препрочетох темата в АО - гледам че свалят сензорите, почистват стъклото пред тях хубаво и се оправят. Има логика да е такъв проблема, но ще го нищя като се стопли
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Стига да не те е страх понеже е Proxi Procedure !
                                Вече няколко пъти съм я използвал:
                                Визуализирах си инфото за парктроника!
                                След махане на аумулатора ми мигаше километража и пак я пусках!
                                Даже си обучавах и ключовете, като там дори има опасност да ги изтриеш перманентно!
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                                Comment

                                Working...
                                X